Siin väike näpunäide teile kaasa:
Kuupäev
Pealkiri teatab põhilise uudise, on lühike ja tähelepanu äratav
Juhtlõik: ütle siin kõige tähtsam! Kokkuvõttev lõik laiendab pealkirja ühe või kahe lausega, keskendudes kõige olulisemale.
Pressiteate laused ja lõigud on lühikesed. Esimestes lõikudes tuleb vastata küsimustele kes, mida, millal, kus, miks ja kuidas. Teie eesmärk on tekitada uudismeedias huvi sündmuse/teema vastu. Tihti kasutatakse pressiteadet ka sõna-sõnalt.
Siia tuleb kõneisiku tsitaat. "Tsitaat on ainus pressiteate koht, kus saab kasutada emotsioone. Pressiteates võib vajadusel olla rohkem kui üks tsitaat, " ütles ekspert. "Ja siin pärast koma võite jätkata sama kõneisiku teise mõttega. Ühte lausesse ei tohi mitut teemat toppida," lisas kõneisik.
Ülejäänud pressiteade laiendab
alguses toodud infot edasi. Pressiteade on ideaalis pool A4 lehekülge, aga võib
olla ka pikem.
Pressiteate tüüpilised teemad on uued tooted, muutused, strateegilised partnerlused, autasustamine, raamatu esitlus, uus tarkvara, uus veebileht vms. Toon on neutraalne ja objektiivne, mitte ülepakkuv või familiaarne (pole reklaamtekst). Vältige otsest pöördumist kliendi poole. "Mina", "meie" ja "sina/teie" väljaspool tsitaati annab märku, et tegu on reklaami, mitte pressiteatega.
Pressiteate sisse
ei panda loetelu, e-maili aadressi jms
Teate lõppu tuleb
taustainfo ettevõtte, isiku, projekti või sündmuse kohta.
Lisainfo:
pressiesindaja
XYZ firma
555-555-5555
http://www.prweb.ee
No comments:
Post a Comment